Optimiza tus operaciones diarias con una gestión administrativa completa
Oferim solucions integrals d’externalització de serveis administratius i financers, dissenyades per optimitzar la gestió administrativa i maximitzar l’eficiència operativa del negoci. Ens encarreguem de tasques com comptabilitat, gestió de pagaments i cobraments, elaboració de pressupostos i reports financers, entre d’altres, permetent concentrar-se en allò que realment importa: fer créixer la seva empresa.
Amb el nostre equip d’experts garanteix la reducció de costos operatius, el compliment normatiu i l’accés a tecnologia de punta, tot amb un servei personalitzat i flexible. Externalitzar amb nosaltres és assegurar una gestió més àgil, precisa i rendible dels processos administratius i financers.
Servicios:
- Departament de Vendes : Emissió de factures, control de cobraments i seguiment.
- Departament de Compres : Control i registre de despeses, previsió i pagament a proveïdors.
- Control de Costos i Pressupost : Comparativa de costos i control pressupostari anual.
- Comptabilitat i informes : Confecció integral de la comptabilitat i informes financers.
- Coordinació amb Gestoria : Assegurem l'enviament periòdic de documentació per a obligacions fiscals.
- Atenció a Clients i Proveïdors : Gestió d'email, peticions, dubtes i assessorament.
- Impostos i Tràmits : Presentació d'impostos i compliment amb l'AEAT.
- Arxiu Documental : Organització de l'arxiu digital i físic.
- Ajuts i Subvencions : Sol·licitud i seguiment d'ajudes disponibles.


